Mikä tekee My Panel Manager -sovelluksesta niin erityisen?
Hallitut pääsy- ja käyttöoikeudet ovat ensiarvoisen tärkeitä, kun otetaan huomioon monitoimijärjestelmien taloudellinen ja tehokas käyttö. Authentication Manager, Enterprise Suite:n moduuli, vahvistaa yksittäisten käyttäjien käyttöoikeudet ja -tilit.
Käyttöpaneelin asetukset ladataan palvelimen kautta käyttäjälle kirjautumisen jälkeen, jolloin tuttu paneeli tekee olonsa mukavaksi. My Panel Manager aktivoi automaattisesti käyttäjän oletusasetukset rekisteröinnin yhteydessä, jonka jälkeen käyttäjälle näkyy hänen oma osoitekirjansa yhdistettynä valokuviin. Lisäksi käyttäjälle luodaan suoran pääsy valmiiksi konfiguroituihin kopioiti-, skannaus- ja faksitoimintoihin selkeinä pikakuvakkeina.
Lisäksi on mahdollista luoda paneeliprofiili uusille käyttäjille, johon määritelty asetuksia valmiiksi esimerkiksi osaston osoitekirja. Tämä lyhentää käyttäjien sopeutumisaikaa ja säästää IT-ylläpidon aikaa. Käyttöpaneelin toimintojen ja muutoksien tekemisen oikeuksia voidaan myös rajoittaa tai käyttöoikeudet niiden tekemiseen voidaan poistaa kokonaan esimerkiksi, jos on tehty osastokohtaisia käyttöpaneeleita.
Mitä My Panel Manager -sovellus tarjoaa?
- Personoidut osoitekirja kuvilla (vaatii muistia 512 Mt)
- Käyttäjät voivat päivittää/muuttaa omia osoitekirjaan
- Käyttäjäasetukset:
- Värivaihtoehdot
- Näytä käynnistysvaliko (kopio, laatikko, skannaus/fax)
- Kieli
- Mittayksikkö (mm/tuuma)
- Kaksi pikakuvaketta ikkunaa kohti kopioinnissa ja faksi/skannaus
- Pikakuvakkeet suosikkeihin erillisessä runkovalikossa (tarkista tilaustiedot)
- Asetusten muuttaminen joko IT-ylläpito tai rekisteröitynyt käyttäjä
- Käyttäjän asetukset voidaan ottaa myös työryhmien käyttöön
- Valmiiksi määritettyjä profiileja uusille käyttäjille
- Käyttäjäasetuksia voidaan ajaa eräajoina